صبرکن سهراب
صبر کن سهراب..........
گفته بودی قایقی خواهم ساخت..........
دور خواهم شد از این خاک غریب.........
قایقت جا دارد؟؟؟؟!!!!!!
من هم از همه ی اهل زمین....
دلگیرم.......!!!!
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 17:59 توسط پرنیان
|
خدایا ..