صبر کن سهراب..........

گفته بودی قایقی خواهم ساخت..........

دور خواهم شد از این خاک غریب.........

قایقت جا دارد؟؟؟؟!!!!!!

من هم از همه ی اهل زمین....

دلگیرم.......!!!!