فلسفه ی تنهایی را هر چقدر هم که خوب ببافند ، باز هم بی قواره بر تن آدم زار می زند .
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 20:24 توسط پرنیان
|
خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم همانی که وقتی دلش میگیرد و بغضش می ترکد، می آید سراغت من همانی ام که همیشه دعا های عحیب و غریب می کنم و چشم هایم را می بندم و می گویم "خدایا تا حالا دستانم را گرفته ای از این به بعدش هم دست تو مسپارم "